Zatłoczenie kanałów sprzedażowych to zmora internetowych biznesów. E-commerce rozwija się i stale powiększa ilość biznesów zamieszczanych w Internecie. Kampanie sprzedażowe stają się przez to mało skuteczne i droższe. Firmy mogą sięgnąć po alternatywne formy wspierania reklamy w Internecie. Influencerzy często wiedzą jak przyciągnąć nowych klientów, lepiej niż niejeden menedżer. Zobacz kilka przykładów na co zwrócić uwagę podczas promocji marki wraz z influencerem.

Influencer dobry nie znaczy popularny, na co zwrócić uwagę oferując współpracę influencerowi?

  • zasięgi to często zmyłka. Lepszym sprawdzianem jest reputacja, szczególnie wśród klientów, do których kierujesz swoją ofertę.
  • sprawdź kanały społecznościowe influencera. Czy promuje ciekawe wpisy, czy raczej szuka taniej sensacji?
  • ilość tak zwanych subów nic nie mówi o influencerze. Czasami niszowy influencer więcej wie i potrafi niż topowy modny youtuber.
  • gdy planujesz całość przedsięwzięcia uwzględnij to co mówi influencer.

Właściwie po to zatrudniasz influencera żeby go słuchać. To on ma umiejętności i wiedzę, która przełoży się na powodzenie kampanii marketingowej.

Ciekawe pomysły na blogu, inspirujące recenzje książek, a może influencer tworzy własne gadżety? Wszystko to powinno pozytywnie wpłynąć podczas rozeznania, którego twórcę wybrać. Im bardziej oryginalne i ciekawe pomysły, im bardziej przyciągające uwagę pisanie na blogu, tym większe prawdopodobieństwo powodzenia twojej kampanii marketingowej. Influencer nie tylko zrobi to co chcesz, względni wszystkie twoje potrzeby ale też poda nowe ciekawe pomysły, z których warto skorzystać.