Opowiedz o swojej firmie. Takie informacje zawsze przyciągają klientów. Konkretne dane pozwalają zorientować się, czy potrafisz i jak prezentujesz swoje produkty.
Kilka minut na google i klient wiele o tobie wie. To opcja, która ułatwia poznanie się obu stronom. Zakupy u Ciebie staną się przyjemnością dla kupujących. Zobacz dlaczego możesz stosować infografiki na swojej stronie firmowej. Biznes to takie miejsce, które zyskuje bardzo dużo dzięki stronie internetowej, na której zamieszcza oferty, produkty i usługi. Infografika może przyciągnąć do biznesu dużą ilość klientów. Zobacz dlaczego infografiki są tak ważne w biznesie. Media społecznościowe najchętniej pokazują infografiki, czyli grafiki uzupełnione ważnymi informacjami. Można powiedzieć informacjami kluczowymi dla danego zagadnienia. Wzrost popularności infografik nikogo nie może dziwić, przecież kwintesencja wiadomości o produkcie czy usłudze danej firmy, jest tym czego oczekują klienci. To proste: mózg człowieka woli obrazy.
Już małe dziecko jest wyposażone w rozwój umysłowy na poziomie konkretno-obrazowym. Tylko nieznaczna ilość osób dorosłych przechodzi proces myślenia konkretno-obrazowego na abstrakcyjny. Dlatego psychologowie biznesu wiedzą, że infografiki pozwolą na przyciągnięcie 30% więcej klientów. Dane z sieci internetowe wskazują, że aż 46% klientów, którzy zobaczyli infografikę dokonuje zakupu. Obrazy przyciągają wzrok, a statystyczne dane przekonują nawet największych sceptyków. Infografiki są bardzo atrakcyjne dla oka człowieka. Łatwiej jest rzucić okiem na infografikę niż przeczytać cały tekst. Mózg tez łatwiej zapamiętuje obrazy, ponieważ kilka kolorów stymuluje mózg do pracy, a jeszcze inne pozwalają mu zapamiętać treść na długie lata. Media społecznościowe są zalewane infografikami, użytkownicy takich portali jak Facebook Instagram kochają udostępniać ten rodzaj informacji. Jest to związane z konkretnością jaką prezentują infografiki.
Strona firmy wyposażona w infografiki przyciąga klientów, nie tylko kolorami ale też atrakcyjnością przekazu informacji. Klient dowiaduje się z nich bardzo dużo, w niewielkiej ilości czasu. To sprzyja podejmowaniu natychmiastowych decyzji.